2014 m. kovo 8 d., šeštadienis

KITOKS SAVAITGALIS

Pirmas savaitgalis po ilgo laiko, kai nėra treniruočių ir nereikia tilpti į griežtą grafiką, kai ilsimės ir leidžiame laiką šeimoje visi kartu. Labai gera turėti tiesiog kitokį savaitgalį.

Vis sakiau, kad didžiausias neįsivaizduojamas dalykas man -  tai ramus laikas su knyga lovoje. Svarbu panorėti...Taip viskas susiklostė, kad mano svajonė net neplanuotai išsipildė, nes planuotai juk niekad taip nenutinka ir netgi ligos nereikėjo, nes paskutinį kartą su knyga gulėjau kažkada sirgdama:D

Kai vis bambėdavau Ignui, kad negaunu vieno ar kito (dažniausiai aš vis noriu laiko sau ir savo kūrybai), tai sakydavo, kad, matyt, nesu dar nusipelniusi...jeeee pagaliau matyt Visata nusprendė, kad aš nusipelniau:D

Ir dar...abiejų šių knygų labai norėjau ir netikėtai vieną, paskui kitą gavau dovanų...paskutiniu metu man sekasi!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Teikia „Blogger“.
Designed By GAMOOSH